علی بابایی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق افزود: تنوع محصولات در هشتمین نمایشگاه خودرو بهتر از گذشته بوده اما قیمت محصولات، خدمات پس از فروش و کیفیت کالا از جمله مهمترین مسائل این نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه استقبال خوبی از نمایشگاه خودرو کرمان شده است اظهار کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی در روحیه و نشاط جامعه و حوزه های فرهنگی و اجتماعی تاثیر بسزایی دارد و تنوع محصولات ایرانی در جایی که حمل و نقل عمومی مقدرور نیست به اشتغال و اقتصاد کشور کمک می کند.
سرپرست فرمانداری کرمان گفت: رقابت در عرضه محصولات صنعتی از جمله خودرو نقشی اساسی دارد و تولیدکنندگان باید با ارتقا کیفیت و قیمت از یکدیگر پیشی بگیرند و مردم بهترین ارزیابان تولیدکنندگان هستند.
وی افزود: حضور خودروسازان در این نمایشگاه پررنگ بود و تنوع محصولات سایپا جای امیدواری دارد که ایران نیز همانند بسیاری از کشورها در ساخت فناوری نوین و آپشن های جدید گام های بلندی را بردارد.
بابایی با بیان اینکه مردم با حمایت از تولید داخلی از قطعات و صنایع داخلی بیشتر استفاده کنند تصریح کرد: کرمان در برپایی شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نقش پررنگی را ایفا خواهد کرد و سایپا نیز همانند دیگر شرکت های خصوصی کشور باید بر مبنای شعار سال از تولید داخلی حمایت کنند و در این راستا محصولات باکیفتی تولید کند.
وی گفت: باید در راستای اقتصاد مقاومتی گام هایی هر چند کوچک را برداریم تا به ایده آل ها برسیم.
سرپرست فرمانداری کرمان افزود: کرمان مرکز پهناورترین استان کشور با داشتن پنج فرودگاه، خطوط ریلی، تنوع محصولات و تنوع آب و هوایی شرایطی مناسب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است.
وی عنوان کرد: استان کرمان بهشت معادن کشور و مراکز صنعتی و کشاورزی مناسبی برای سرمایه گذاران دارد و گروه خودروسازی سایپا نیز می تواند خطوط تولید، قطعه سازی و صنایع وابسته به خودرو را در این استان راه اندازی کند.
هشتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته به آن در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از شامگاه سه شنبه تا هشتم دیماه در کرمان با معرفی محصولات نوین این بخش فعالیت خود را بصرت رسمی آغاز کرد.
هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان با حضور شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد، چانگان، مگاموتور، سازه گستر، فنرسازی زر، رینگ سایپا، سایپا یدک، امداد خودرو و امور مشتریان سایپا حضور دارند.
همچنین در غرفه سایپای این نمایشگاه محصولاتی از جمله کوییک، ساینا اتومات، سراتو آپشنال، خانواده برلیانس ( H220،0 H33 وH 320 کراس) ساندرو، ساندرو استپ وی، ریچ، پادرا و خانواده چانگان ( CS35 آپشن، CS75، CS55 و CS95) به نمایش گذاشته شد.
علاوه بر شرکت خودروسازی سایپا در این نمایشگاه شرکت های مدیران خودرو، کرمان خودرو، خودروسازان بم، ایران خودرو، کارمانیا، آرین موتورپویا، آمیکو و آرین دیزل نیز حضور دارند.
هشتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته به آن از روز سه شنبه پنجم دیماه آغاز شد و تا هشتم این ماه ادامه دارد، این نمایشگاه هر روز از ساعت 16 تا 21 در مجموعه نمایشگاه های بین المللی کرمان برگزار می شود.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.