سایپا پیش از این اعلام کرده است که خودروهای کوئیک، ساینا اتوماتیک و برلیانس C3 از سوی این گروه خودروسازی به عنوان خودروهای جایگزین پراید درنظر گرفته شده اند و پیش فروش این محصولات مردادماه امسال آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، محمد قربانی روز پنجشنبه در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز در جمع خبرنگاران افزود: از زمانی که تولد محصول جدید قطعی می شود و تا به تولید برسد، مراحل سفارش گذاری برای تولید قطعات خودروی جدید از سوی این معاونت آغاز می شود و برنامه ریزی برای تولید و حصول اطمینان از ایفای تعهدات فروش انجام می شود و برای هردو محصول کوئیک و ساینا اتوماتیک نیز این روند پیش بینی شده است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: خودروی ساینا هم اینک در حال تولید است و تولید ساینا اتوماتیک نیز با تامین گیربکس اتوماتیک آغاز می شود.
وی با ابراز خرسندی از استقبال گسترده مردم شیراز از نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز اظهار کرد: این استقبال نشان داد که مردم اهل شعر و شعور شیراز با صنعت خودرو عجین هستند.
قربانی گفت: تلاش گروه سایپا در این نمایشگاه، عرضه قابلیت ها و توانمندی های مختلف این مجموعه است تا مشتریان و مردم با این توانمندیها بیشتر آشنا شوند.
رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا نیز در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز گفت: این گروه خودرو سازی برای افزایش اعتماد مشتریان و همچنین بهره‌گیری از نظرات ارزنده آنان در فرایند طراحی محصول، تولید، فروش و خدمات پس از فروش، برای نخستین بار در نمایشگاه‌های خودرویی کشور، نشست کارگاهی مدیریت تجربه مشتریان (CEM) را در نمایشگاه خودرو شیراز اجرا می کند.
عباس صفری افزود: در این کارگاه مشتریان علاوه بر بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه‌های تولید و خدمات گروه سایپا، به‌صورت مستقیم با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان مستقر در محل نمایشگاه ارتباط برقرار و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح می‌ کنند.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولین استانی و مدیران ارشد شرکت های خودروسازی داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز آغاز به کار کرده است.
این نمایشگاه شامگاه جمعه 30 تیرماه جاری به کار خود پایان می دهد.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.