به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مجید سیمی در حاشیه پلمب برخی مکان های عرضه موادمخدر در شهرستان کهنوج افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 14 متهم دستگیر و با قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شده اند.
وی عنوان کرد: با توجه به آثار خانمان سوز مواد مخدر در به خطر انداختن سلامت جامعه و با توجه به اینکه اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر به نوعی اخلال در نظم عمومی جامعه محسوب می شود، دستگاه قضایی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار ویژه قرار داده است.
وی بیان کرد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج، مکان های توزیع و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.
دادستان کهنوج ادامه داد: از مکان های مذکور، مقادیر زیادی از انواع مواد مخدر بسته بندی شده به همراه سایر ادوات فروش مواد مخدر کشف و بلافاصله این مراکز با دستور مقام قضائی پلمب شد.
دادستان کهنوج به اقدامات انجام شده در خصوص برخورد با قاچاقچیان دانه درشت مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری با اقدامات شبانه روزی دستگاه های امنیتی و انتظامی، شناسایی و انهدام چندین باند بزرگ و بین المللی مواد مخدر در سطح منطقه انجام شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج هشدار داد: مبارزه با مواد مخدر چه در سطح کلان و چه در سطح خرده فروشان محلات به صورت مستمر و با قوت بیشتر ادامه خواهد داشت.
این اقدام دستگاه قضائی موجب رضایتمندی عمومی در سطح شهرستان کهنوج شده است و پس از این اقدام، شهروندان نیز با مراجعه به دادستانی نسبت به معرفی سایر مراکز فروش مواد مخدر اقدام کرده اند.
استان کرمان به دلیل قرار گرفتن در کریدور قاچاق مواد مخدر، همواره هزینه های مادی و معنوی زیادی را در این بخش متحمل می شود.
دریافت کننده: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.