به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار مهدی محمودی در این رابطه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به دنبال اطلاع از فعالیت یک باند توزیع موادمخدر گل در حجم بالا در یکی از شهرستان های استان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: در اقدام اطلاعاتی مشترک اداره پلیس فتا و موادمخدر ناجا و پلیس استان قزوین، محل دقیق نگهداری موادمخدر در یکی از باغ های روستاهای یکی از شهرستان های استان مورد شناسایی قرار گرفت.
به گفته فرمانده انتظامی استان، پلیس با هماهنگی مقام های قضایی در اقدامی غافلگیرانه محل فعالیت باند و انبار نگهداری مواد مخدر را مورد بازرسی قرار داد و سه تن موادمخدر از نوع گل را کشف کرد.
سردار محمودی یادآور شد: اعضای این باند با مشاهده پلیس سعی در فرار داشتند که سه نفر آنان با تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر و متهم اصلی نیز با اخذ نیابت قضائی در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان افزود: مواد مخدر کشف شده با حضور رئیس دادگاه و دادرس بخش مربوطه نابود شد.
وی در پایان از از شهروندان خواست تا با مشاهده هرگونه موارد و حرکت های مشکوک مراتب را در اسرع وقت با سامانه 110 پلیس در میان گذاشته و در تامین امنیت و داشتن جامعه ای عاری از جرائم سهیم باشند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.