ایمان قاسم زاده عصر دوشنبه در حاشیه آغاز به کار 2 کد اورژانس 115 شهرستان کهنوج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر پایگاه شماره 2 کهنوج، پایگاه نودژ هم تا پایان آذر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد و 2 پایگاه دیگر نیز تا پایان سال جاری در منطقه جنوب کرمان به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه شهرستان کهنوج تاکنون یک پایگاه اورژانس 115 داشته است تصریح کرد: این پایگاه تمام شهر کهنوج را زیر پوشش داشته و به دلیل پراکندگی شهر و قرار داشتن در مسیر ترانزیت به سمت بندرعباس راه اندازی کد 2 پایگاه در راستای ارائه خدمات سریعتر ضروری بود.
وی ادامه داد: نبود کمربندی در شهر کهنوج موجب شده مسیر ترانزیت و عبور کامیون ها از داخل شهر انجام شود لذا آمار تصادفات افزایش یافته است و این مسئله رسیدگی مورد نظر 115 را به تمام نقاط شهر وسیع کهنوج را مشکل کرده بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: مهرماه سال جاری در جلسه هیات رئیسه دانشگاه با توجه به ضرورت موجود راه اندازی کد 2 پایگاه اورژانس 115 کهنوج در دستور کارقرار گرفت و امروز شاهد بهره برداری از این طرح می باشیم.
وی با بیان اینکه محل راه اندازی پایگاه شماره دو 115 کهنوج استیجاری و بهترین محل ممکن مستقر شده است، اظهار کرد: در این پایگاه یک امبولانس و 6 نیرو مستقر هستند و برای راه اندازی و تجهیز این مجموعه بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
کد 2 اورژانس 115 شهرستان کهنوج با حضور نماینده پنج گنج، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و جمعی از مسئولان محلی شهرستان کهنوج به بهره برداری رسید.
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج را با جمعیت یک میلون نفر تحت پوشش قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.