احمد امینی روش روز شنبه در حاشیه افتتاح چهار واحد آموزشی در جیرفت افزود: زمینه حضور بخش خصوصی در مدرسه سازی طی دولت تدبیر و امید فراهم شد.
رئیس شورای آموزش و پرورش جیرفت ادامه داد: مدرسه سازی از دیرباز در ایران اسلامی وجود داشته لذا این امر اهمیت مدرسه و آموزش و پرورش را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت نیروی انسانی از وظایف و نقش های راهبردی آموزش و پرورش محسوب می شود تصریح کرد: وجود عوامل سخت افزاری و ایجاد فضای آموزشی در ارتقاء سطح آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش کلیدی و اساسی دارد.
امینی روش بیان کرد: تامین زیرساخت های مطلوب و ایجاد فضای آموزشی مناسب و ایمن در شهرستان جیرفت زمینه دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی را ممکن می سازد.
وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز پیشگامان عرصه علم و معرفت هستند و نهضت مدرسه سازی در شهرستان جیرفت با مشارکت دولت و خیرین ادامه دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز گفت: مدرسه شهید نبوی با 160 مترمربع زیربنا دارای پنج کلاس درس با اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
احمد اسکندری افزود: مدرسه پنج کلاسه مهرطاها در روستای قاسم آباد با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال و با زیربنای 290 مترمربع در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 متر مربع احداث شده است.
وی ادامه داد: دبستان شهید حسین زاده با 135 مترمربع زیربنا و یک میلیارد و 500 میلیون ریال و دبستان دخترانه گل افشانی با زیربنای 108 مترمربع و 600 میلیون ریال اعتبار امروز افتتاح شد.
فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان جیرفت در آیین افتتاح چهار مدرسه خیرساز شهرستان جیرفت حضور داشتند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.