به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در شورای اداری استان کرمان به منظور تجلیل از خدمات نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: در دوران بعد از انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی آیت الله جعفری در نظارت بر امور استان نقش ویژه ای داشته و وی با درایت، هوشمندی و مشی اعتدالی خود بر امورات نظارت داشته و هرگز دخالت نمی کردند.
وی از آیت الله جعفری به عنوان عالم مجاهد و مبارز، فهیم و روشن ضمیر یاد کرد و ادامه داد: شورای اداری مفتخر است که حضور ایشان را همواره داشته و امروز به منظور خدمات 40 ساله آیت الله جعفری بعد از انقلاب این جلسه شورای اداری تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از خصوصیت های آیت الله جعفری در منصب نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه استان، پاک دستی و سلامت اقتصادی ایشان است تاکید کرد: امروز متاسفانه به دلیل شرایط و جوی که وجود دارد، همه به یک سری مسائل متهم می شوند اما آیت الله جعفری و فرزندان وی از این موضوع مستثنی هستند زیرا وی از هیچ رانتی استفاده نکرده اند.
وی اظهار کرد: پاکدستی و سلامت اقتصادی آیت الله جعفری الگویی برای همه کسانی است که امروز در کشور مسئولیتی دارند.
رزم حسینی گفت: حتما سردار سلیمانی نیز در مراسمی خواهند آمد و از خدمات اثرگذار امام جمعه کرمان در دوران دفاع مقدس تقدیر خواهند کرد.
وی افزود: نظم و انضباط آیت الله جعفری ویژه خودشان است و ایشان همواره در تمامی جلسات زودتر حضور می یابند تا در راس ساعت مقرر در جلسه حضور داشته باشند.
استاندار کرمان با بیان اینکه آیت الله جعفری به تخصص و تعهد افراد بسیار تاکید داشت گفت: نحوه اداره آیت الله جعفری در حوزه سیاسی به گونه ای بود که وی با وجود همه گروه های فعال سیاسی، نقشی پدرانه و در حفظ وحدت سیاسی نقش ویژه ای داشته اند و به نوعی سبک جعفریه را تعریف کردند.
وی با اشاره به اینکه تمام مقامات کشوری در سفر به استان کرمان مشتاق دیدار با آیت الله بودند، گفت: صداقت در رفتار و نداشتن رفتار ریاکارانه از ویژگی های دیگر آیت الله جعفری است.
وی بیان کرد: شفافیت و صداقت در نظام اداری ما کمرنگ شده و آیت الله جعفری الگوی صداقت و شفافیت هستند.
وی گفت: منش و رفتار حضرت آیت الله جعفری موجب شده که همه دور ایشان جمع شوند.
رزم حسینی با تاکید بر اینکه در سال گذشته هیچ سخنرانی سیاسی در استان کرمان با هدایت های آیت الله جعفری کنسل نشده است گفت: در دوران انتخابات نیز همه نامزدها در استان کرمان حرف های خود را زدند و رفتند و هیچ مشکلی ایجاد نشد.
وی با تاکید بر اینکه از حضور این عالم مجاهد در استان همواره استفاده خواهیم کرد افزود: حضور آیت الله جعفری را به عنوان ناصح استان خواهیم داشت تا از تذکرات و سفارشات ایشان بهره مند شویم.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.