محمد ساردویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعلام دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهر سازی و در راستای حسن اجرای آیین نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان اداری و استخدامی کشور پیرامون ارزیابی عملکرد ادارات کل استان ها در سطح ملی برگزار شد.
وی بیان کرد: این اداره کل برای سه سال متوالی در سال های از سال 1393 تا 1395 با کسب امتیاز کامل 2 هزار در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی همواره در بین 10 اداره کل برتر وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.
ساردویی با اشاره به رتبه استانی این اداره کل نیز تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد سال 1395 توسط سازمان برنامه بودجه استان کرمان، این اداره کل رتبه برتر استانی را کسب کرد.
وی بیان کرد: با توجه به بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در 2 سطح ملی و استانی در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به منظور سنجش میزان امتیاز مکتسبه سال 1395 جایگاه و رتبه این دستگاه بین 61 دستگاه اجرایی استان در رده برتر استان قرار گرفته است.
ساردویی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان در مسیر پیشبرد اهداف و وظایف تعریف و تعیین شده از سوی وزارت متبوع با شتاب بالا در حرکت است و با نگاه توسعه محور سعی در بهبود فضای عمرانی شهرستان های جنوبی استان را دارد.
اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان هفت شهرستان، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.