به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، محمد بیدشکی اظهار کرد: داوطلبان برای نخستین بار بصورت آزمایشی و تبرعی به کربلا اعزام می ‌شوند و تعدادی نیز هم اینک بر اساس تخصص و مهارت و تجاربی که داشته و دارند، برای چندمین بار اعزام شده و توفیق خدمت مستمر یافته اند.
وی افزود: در این اعزامها تخصص های مختلف و مورد نیاز مورد تاکید قرار می گیرد که از آن جمله می توان به بتن ‎ریز، آرماتوربند، پیکورزن، نقاش، نقشه‌ بردار، برق‌کاری، جوشکاری، بنّا، سرامیک‌ کار، کارگر ساده و سنگ ‌کار اشاره کرد.
بیدشکی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه در بین اعزام شوندگان از جمله اساتید دانشگاه، دانشجو، طلبه، فرهنگی، معلم، کارمند و کارگر حضور دارند که پس از ثبت نام و قرار گرفتن در نوبت، نسبت به اعزام آنها اقدام لازم بعمل می ‌آید.
با توجه به اینکه 2 پروژه بازسازی و مقاوم سازی مناره های حرم امامین جوادین (ع) در کاظمین و همچنین مقاوم سازی حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان محوّل شده است، برخی از داوطلبین بازسازی به حسب نیاز به این 2 شهر مقدس اعزام می ‌شوند.
دریافتی: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.