به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: دشمن با ایجاد روحیه صلح و سازش با دشمن در بین مردم و مسئولان دنبال کم رنگ کردن ارزش ها و دفاع از حق است.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره از آغاز انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند و در تمام صحنه های مهم انقلاب حضور پرشوری داشته اند.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: ملت ایران هیچ زمان دست از ارزش ها و دفاع از حق بر نمی دارد و در مقابل استکبار مقاومت و ایستادگی می کند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: مردم با تکیه بر توان داخلی که همان تحقق شعار اقتصاد مقاومتی رهبری است در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کند.
وی افزود: استکبار جهانی امروز با القا اقتصاد لیبرال محور دنبال رسیدن به اهداف خود است لذا همه در این زمینه هوشیار باشند.
حجت الاسلام سعادت فر خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس دین بر منافع شخصی مقدم بود در حالی که اکنون این رویه در حال تغییر است لذا در این زمینه باید تامل کنیم.
وی ضمن تسلیت حادثه زلزله غرب کشور اظهار کرد: مردم با کمک های خود در زمینه یاری نیازمندان مشارکت کنند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.