به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم کمک به آسیب دیدگان این حوادث، گفت: تمام دستگاه های اجرایی این استان برای جمع آوری کمک های مردمی و ارسال برای مردم غرب کشور آماده هستند.
وی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری مبنی بر پرهیز از موازی کاری در امدادرسانی عنوان کرد: امدادرسانی فوری و بموقع به مردم داغدار و آسیب دیده غرب کشور یک اصل اساسی و مورد تاکید است.
معاون استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت برنامه‌ ریزی تمام دستگاه ‌ها و مسئولان برای تسریع در روند کمک رسانی به مردم غرب کشور خاطر نشان کرد: اساس بر این است که محموله های امدادی با نظارت مستقیم جمعیت هلال احمر استان و به شکل تفکیک شده به مناطق زلزله زده ارسال و از موازی کاری پرهیز شود.
آیت اللهی موسوی همچنین از مردم نمازگزار استان کرمان خواست با حضور حداکثری در مراکز جمع آوری کمک های مردمی در مصلی و محل های برگزاری نماز جمعه امروز در سراسر استان بار دیگر همت خود را به معرض نمایش بگذارند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به اعلام مسئولان هلال ‌احمر حاضر در منطقه عملیاتی و نظر به اینکه تمام انبارهای امدادی هلال ‌احمر در استانهای همجوار برای تامین اقلام امدادی زلزله‌ زدگان تامین و تکمیل است، از مردم نوع ‌دوست استان کرمان خواست حتی ‌المقدور کمک ‌های خود را به صورت نقدی به مردم زلزله ‌زده ارائه کنند تا از این طریق بتوان در مناطق حادثه دیده و با توجه به نیاز اصلی زلزله‌ زدگان، اقلام مورد نیاز را به مرور تامین و توزیع کرد.
طبق اعلام جمعیت هلال احمر استان کرمان، شماره حساب های مورد تایید آن جمعیت برای واریز وجوه کمک های نقدی به منظور امدادرسانی به زلزله زدگان در استان کرمانشاه به شرح ذیل است:
شماره حساب 99999 (ریالی) نزد بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده و همچنین شماره کارت ریالی نزد بانک ملت 6104-3377-7006-4606 و سامانه های (#112*3*741*)، (#3*) و (#724* ) از طریق شماره گیری با تلفن همراه.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد، با فراخوان عمومی و اختصاصی این جمعیت، جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه و مناطق غربی در بازه زمانی 22 آبان لغایت چهار آذر ماه امسال در بیش از 100 مرکز جمع آوری در این استان در حال انجام است.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.