علی اکبر سلطانی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع از ابتدای طرح ویژه بهسازی و بازسازی تا کنون بیش از 168 هزار واحد مسکونی روستایی و 59 هزار واحد مسکونی شهری مقاوم سازی و بهسازی شده است.
وی تصریح کرد: طرح ویژه بهسازی و بازسازی از سال 84 توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان کرمان کلید خورد و توفیقات خوبی را به همراه داشته است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان همچنین به سیل سال 95 اشاره کرد و گفت: تمام واحدهای مسکونی روستایی و شهری در شهرستان های جنوب استان کرمان که سال گذشته بر اثر وقوع سیل خسارت دیده اند از تسهیلات و کمک های بلاعوض بنیاد مسکن بهره مند می شوند.
وی خاطرنشان کرد: هر واحد مسکونی خسارت دیده شهری در جنوب کرمان به مبلغ 30 میلیون تومان تسهیلات کم بهره و 6 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می کند.
سلطانی نژاد اضافه کرد: واحدهای مسکونی خسارت دیده روستایی می توانند مبلغ 20 میلیون تومان تسهیلات کم بهره و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کنند.
در شمال و جنوب استان کرمان پنج هزار و 200 روستا وجود دارد و همچنین حدود 42 درصد جمعیت این استان را روستانشینان تشکیل می دهند.
از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون بیش از 50 درصد خانه های روستایی استان کرمان با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم سازی شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشار: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.