به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل پست استان کرمان، علیرضا اکبری در کارگاه آموزشی'سیماک' در شهرستانهای قلعه گنج و منوجان افزود: 28 دستگاه اجرایی که به صورت مستقیم با ملک در ارتباط هستند در کارگاه مرکزی پروژه اقتصاد مقاومتی سیماک استان کرمان آموزش می بینند تا با راه اندازی کامل این سامانه، شفاف سازی در زمینه ملک فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه پروژه سیماک در چهار زیر پروژه تعریف شده است ادامه داد: از جمله زیر پروژه های سیماک می توان به هنگام سازی اماکن شهری (ارائه کدپستی 10 رقمی) و اجرای طرح ملی جی نف (سامانه یکپارچه نشانی املاک) اشاره کرد.
اکبری بیان کرد: در سال 94 تفاهم نامه ای بین استانداری کرمان با مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی امضا و در آن از پست به عنوان درگاه دولت الکترونیک نام برده شد و بر این اساس یکی از وظایف ذاتی پست این است که سامانه سیماک را اجرایی کند.
وی با اشاره به اینکه سیماک در بسیاری از استان های کشور و با نظارت استانداری اجرایی شده است گفت: در استان کرمان این پروژه ابتدا در قلعه گنج و سپس در منوجان می شود.
اکبری با اشاره به اینکه اداره کل پست استان کرمان، سه سال متوالی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است گفت: در بسیاری از شهرستان ها نیاز به همکاری ویژه فرمانداران و بخشداران در اجرای سامانه سیماک داریم.
کارگاه مرکزی پروژه اقتصاد مقاومتی سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور (سیماک) استان کرمان 11 شهریور سال جاری با حضور معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، استاندار کرمان و جمی از مدیران در کرمان آغاز به کار کرد.
طرح نرم افزار سیماک که امروز در کشور در حال اجرا است، از استان کرمان آغاز شده است.
کارگاه آموزشی سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور 'سیماک' ویژه دهیاران شهرستانهای قلعه گنج و منوجان با حضور مدیرکل پست استان کرمان برگزار شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.