به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: مسئولان ما باید هم پای مردم در برابر زیاده خواهی مستکبران مقاومت کنند تا وضعیت اقتصادی ما رو به بهبودی برود و رشد و توسعه را شاهد باشیم.
وی افزود: اگر اراده خود را بر توان داخلی متوجه کنیم کشور نجات پیدا می کند و از همه شیطنت های دشمن در امان خواهیم بود .
رمضانی پور به کشاورزی پسته در منطقه اشاره و تصریح کرد: به کشاورزان توصیه می کنیم پسته های خود را به یکباره وارد بازار عرضه نکنند تا قیمت پسته حفظ شود و وقتی پسته زیاد باشد برخی سوء استفاده می کنند و قیمت پسته را پایین می آورند .
وی با اشاره به اینکه شایسته است تجارت پسته در داخل شهر صورت گیرد خاطرنشان کرد: تجارت پسته در داخل شهر باعث ایجاد اشتغال و منفعت کشاورز می شود.
وی به استقامت مردم یمن اشاره و بیان کرد: مقاومت مردم لبنان و فلسطین ،سوریه ،عراق و یمن نمونه هایی از استقامت است و پیروزی ها با مقاومت حاصل می شود .
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دشمن دائم در حال توطئه علیه ماست خاطرنشان کرد: 16 سال پیش دشمنان ما به دنبال طرح خاورمیانه بزرگ بودند موفق نشدند، صدها هزار نفر از مردم عراق و سوریه را کشتند داعش را وارد کردند بازهم موفق نشدند.
وی ادامه داد:دشمنان به دنبال این هستند به هر قیمت و شکلی به داخل مملکت ما نفوذ پیدا کنند اما اگاهی و بصیرت ملت ایران مانع اجرای توطئه های آنان است.
7433/ 5054
خبرنگار:مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.