به گزارش ایرنا، محمد سعیدی کیا عصر چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه آگاه سازی پیشگیری از اعتیاد در شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی (قلعه گنج) افزود: سازمان بهزیستی به عنوان محور اصلی فعالیت های اجتماع محور است و وظیفه مهمی را در این بخش ایفا می کند.
فرماندار شهرستان قلعه گنج نیز در ادامه این آیین با تاکید بر پیشگیری از معلولیت ها گفت: باید با برنامه ریزی دقیق برای پیشگیری از معلولیت ها در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه و کاهش هزینه های درمان تلاش کنیم.
وحدت عیدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار فرد معتاد با همکاری بهزیستی شهرستان قلعه گنج با مراجعه به مراکز ترک اعتیاد این شهرستان تحت درمان قرار گرفتند.
نمایشگاه آگاه سازی پیشگیری از اعتیاد شهرستان قلعه گنج استان کرمان با حضور معاون امور توسعه و پیشگیری، معاون امور اجتماعی، معاون حوزه ریاست در امور استان ها سازمان بهزیستی کشور، رئیس بنیاد مستضعفان، مدیرکل و اعضاء شورای معاونین افتتاح شد.
طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی از سال 1393 به پیشنهاد استاندار کرمان و مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان محروم قلعه گنج در دست اجراست.
این طرح که به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور نیز مطرح شده با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی اجرا شده و تشکیل صندوق های خرد روستایی برای تجمیع سرمایه های مردم و اعطای تسهیلات برای ایجاد مشاغل پایدار از ثمرات این طرح است.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 420 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگاران: ادیب حیدری و هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/9875/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.