یحیی کمالی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته شرکت هواپیمایی ماهان طی ابلاغیه ای پروازهای فرودگاه جیرفت را از سه پرواز در هفته به یک پرواز در سه شنبه کاهش داد.
وی ادامه داد: کاهش تعداد پروازهای جیرفت بلافاصله پیگیری شد و با رایزنی با مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان قول برگشت تعداد پروازها همانند قبل سه پرواز در هفته داده شد.
وی تصریح کرد: پروازهای فرودگاه جیرفت جمعیت یک میلیون نفری و هفت شهرستان جنوب استان کرمان را تحت پوشش قرار می دهد که از اهمیت بسیار زیادی برای این منطقه برخوردار است.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعداد پروازهای جیرفت یکی از نیازهای ضروری منطقه جنوب کرمان است که در دستور کار قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته و توافق با شرکت هواپیمایی ماهان علاوه بر حفظ 2 پرواز روزهای دوشنبه و پنجشنبه در روز سه شنبه هم یک پرواز انجام شد.
کمالی پور بیان کرد: امید است روز به روز شاهد رونق هرچه بیشتر پروازها در فرودگاه جیرفت باشیم تا این فرودگاه با توجه به ظرفیت منطقه به جایگاه واقعی خود در زمنیه توسعه پروازی برسد.
وی تصریح کرد: توسعه فرودگاه جیرفت فقط به منظور جابجایی مسافر نبوده بلکه این فرودگاه زیرساخت مناسبی برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی است.
فرودگاه جیرفت که هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب،‌کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد در شهریور ماه 1393 پس از هفت سال وقفه به خاطر توسعه عوامل پروازی توسط وزیر کشور مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.