به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرهاد تجری چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با حضور وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری با بیان اینکه مردم کرمانشاه سختی های زیادی در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن کشیدند، افزود: امروز زمان رفع مشکلات این مردم فرا رسیده و ما نمایندگان استان هم برای کمک به رفع این مشکلات آمادگی همکاری با دولت را داریم.
وی یاداوری کرد که نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای توسعه و آبادانی استان به کار می برند و انتظار داریم دولت هم نگاه ویژه تری به این استان داشته باشد.
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان کرمانشاه در بسیاری از بخش ها گفت: دولت استاندار توانمند و با تجربه ای برای استان کرمانشاه انتخاب کرده که قدردانی می کنیم و انتظار داریم استاندار جدید از ظرفیت های مردمی برای توسعه استان استفاده کند.
وی جای کار در بسیاری از حوزه ها از جمله عمرانی در استان کرمانشاه را بسیار زیاد دانست و تاکید کرد که با برنامه ریزی در این حوزه می توان شاهد گشایش در وضعیت استان بود.
نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود بر تحقق وعدههای دولت در استان به عنوان انتظارات مردم تاکید کرد و گفت: مردم استان در انتظار ایجاد منطقه آزاد تجاری، افتتاح راه آهن و تعیین تکلیف پالایشگاه آناهیتا هستند.
تجری از زحمات اسدالله رازانی استاندار سابق کرمانشاه قدردانی کرد و با آرزوی موفقیت برای استاندار جدیدی استان گفت: مهندس بازوند را به عنوان استانداری عمرانی و توسعه محور می شناسند و امیدواریم در استان کرمانشاه شاهد اثرگذاری این مدیر توانمند در راستای رفع مشکلات مردم باشیم.
در این مراسم وزیر کشور هوشنگ بازوند را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی و از زحمات اسدالله رازانی قدردانی کرد.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.