به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نمازجمعه جیرفت افزود: اصلاح امت اسلامی و ترویج فرهنگ عاشورایی اهداف مشترک امام خمینی(ره) و امام حسین(ع) بود که مقام مقام معظم رهبری هم در این مسیر حرکت می کند.
وی تصریح کرد: ظلم ستیزی، تربیت عاشورایی و مقابله با مستکبران از دیگر اهداف انقلاب اسلامی بود که امروز سید حسن نصرالله در اوج شجاعت این اهداف را اجرا می کند.
وی افزود: ایشان در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی ایستادگی کرده و با شجاعت و جسارت خود لرزه بر این رژیم جعلی انداخته است.
امام جمعه جیرفت به رشادت های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: وقتی این سردار اسلام با شجاعت و اقتدار اعلام می کند کار گروه داعش تا سه ماه دیگر تمام است نشان از تحقق اهداف انقلاب اسلامی می باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهادت شهید حججی نشان از پیوند گسست نیافتنی انقلاب اسلامی با جوانان است و این مساله نقشه های دشمن را خنثی می کند.
وی با بیان اینکه امروز 2 خط فکری در کشور حاکم است، تصریح کرد: اولین خط فکری این است که انقلاب اسلامی رهبر دارد از این رو همه چیز مورد تایید رهبری می باشد.
حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: خط فکری دوم هوشیاری در هر زمانی است از این رو باید منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن دنبال تفرقه بین مردم و مسئولان می باشد از این رو باید در این مساله هوشیار باشیم تا در نقشه دشمن گرفتار نشویم.
سعادت فر با بیان اینکه امروز حفظ انقلاب اسلامی از واجبات است، اظهار کرد: حفظ این انقلاب در گرو وحدت است و وحدت زمانیست که دشمن را بشناسیم.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به همین دلیل است که می فرمایند هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید.
امام جمعه جیرفت دعواهای سیاسی احزاب را نقشه دشمن برشمرد و گفت: امروز باید همه در مسیر رهبری حرکت کنیم تا دشمن به اهداف خود نرسد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار : بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.