به گزارش ایرنا، امام جمعه سابق جیرفت در این آیین تکریم و معارفه که با حضور رییس دفتر شورای سییاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان، فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان در مصلی نماز جمعه جیرفت برگزار شد، ضمن تشکر از محبت های مردم دارالولایه گفت: مردم این شهرستان با حضور پرشور در مراسم های مذهبی و نمازجمعه، ولایی و ارزشی بودن خود را ثابت کرده اند.
حجت الاسلام رضا کرمی پور افزود: تغییر بنده تحت هیچ فشار سیاسی نبوده و تنها بنا بر درخواست خودم بوده است.
وی خاطرنشان کرد:حکم سه ساله مسئولیت بنده از اول شهریور ماه سال جاری پایان یافته بود و تاکنون هم با مهمان نوازی مردم جیرفت مانده ام.
وی ضمن تبریک به امام جمعه جدید گفت: حجت‌الاسلام سعادت فر، فردی انقلابی و با بصیرت است از این به بعد در خدمت مردم دارالولایه خواهد بود.
ار پایان این آیین حکم حجت‌الاسلام رضا سعادت‌ فر امام جمعه جدید جیرفت توسط رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان قرائت شد و از زحمات حجت الاسلام رضا کرمی پور با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
حجت‌الاسلام رضا سعادت ‌فر امام جمعه جدید جیرفت پیش از این امامت جمعه شهر بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشته است و با حکمی که از سوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به مدت سه سال مسؤولیت امامت جمعه شهر جیرفت را عهده دار شد.
حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه سابق جیرفت به مدت سه سال در شهرستان جیرفت در این سمت فعالیت می کرد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.