به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمان افزود: دفاع مقدس برجستگی های زیادی داشت و نخستین برجستگی آن دوران، شفافیت بود و هیچ فردی را پیدا نمی کردید که از اخبار جنگ اطلاع نداشته باشد. وی با بیان اینکه شفافیت یعنی اینکه همه اطلاعات را به مردم انتقال دهیم بیان کرد: متاسفانه بعد از جنگ نتوانستیم آن شفافیت را ادامه دهیم.
رزم حسینی دفاع مقدس را یادآور تاریخ فداکاری ملت ایران دانست که در مقابل دشمن مقاومت کردند و بعد از گذشت هشت سال به پیروزی رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما و نسل های آینده این است که از پیشکسوتان و جانبازان به رسم انسان دوستی و وفاداری به کشور گرامی بداریم.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمام رزمندگان به تبعیت از رهبری و ولایت پایبند بودند و وحدت ملی در بین آحاد جامعه نهادینه شده بود و همه پای کار بودند و این وضعیت تا آخرین روزهای جنگ ادامه داشت.
* وقتی یک جوان 20ساله فرمانده لشکر می شود
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: امروز باید جنبه های دیگری از دفاع مقدس که تحلیلی است را به جوانان انتقال دهیم و جوانان ما بدانند که چگونه می شود در دفاع مقدس یک جوان 20 ساله فرمانده لشکر می شود.
رزم حسینی همچنین به جنبه های مدیریتی دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: مدیریت جهادی یعنی تلاش همراه با تدبیر و درایت.
رزم حسینی مدیریت سردار سلیمانی را مصداق بارز یک مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: استان کرمان پس از جنگ تحمیلی در حوزه فرهنگ جهادی و نهادینه کردن این فرهنگ، پیشگام بود.
وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید در این ایام تبلیغات مفید و موثری را در دستور کار داشته باشند.
وی تاکید کرد: هر سال که می گذرد باید هفته دفاع مقدس را با روش های بهتر و مفیدتری گرامی بداریم.
31 شهریور ماه جاری مصادف است با نخستین روز از هفته دفاع مقدس و همچنین با نخستین روز از ماه محرم مقارن شده است.
خبرنگار: کمیل بهشتیان**انتشاردهنده: بهنام احمدی *
7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.