عطا ناوکی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و آغاز سال تحصیلی تقاضا برای خرید پوشاک، کیف، کفش و لوازم التحریر افزایش می‌یابد.
وی افزود: این طرح از 19 شهریورماه تا 10 مهرماه به منظور بازرسی، نظارت بر قیمت، تامین و توزیع و خدمات اولویت ‌دار ویژه آغاز سال تحصیلی در این شهرستان آغاز شد.
وی عنوان کرد: نظارت بر تمام محله‌های سطح شهر، جلوگیری از گرانفروشی و نوسان قیمت ها با جدیت دردستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.
رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان رودبارجنوب اضافه کرد: در اولین روز از اجرای این طرح 2 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند و تعدادی از اصناف متخلف مشمول تذکر کتبی و پرداخت جریمه نقدی شدند.
وی اجرای طرح گشت های مشترک را از جمله برنامه های اولویت دار بمنظور رصد بازار و نظارت بر عملکرد صنوف ذکر کرد و گفت: این گشت ها با همکاری اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت ، بهداشت و نیروی انتظامی انجام می شود.
وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را با استفاده از سامانه 124 به بازرسان و کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت اطلاع رسانی کنند.
شهرستان رودبار جنوب با 13 هزارو 200 کیلومتر مربع و جمعیت 105 هزارو 992 نفر درفاصله 333 کیلومتری مرکز کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهندده: روح اله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.