علی عسکری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سه حادثه در کمتر از یک ساعت رخ داد افزود: این دختر بچه هشت ساله امروز به همراه خانواده خود برای انجام دعای به کوههای مسجد صاحب الزمان (عج) رفته بود که به علت بی احتیاطی از کوه سقوط کرد و ضربه مهلک به سر موجب شد که در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کند.
وی تصریح کرد: پس از وقوع حادثه تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و کودک مصدوم را به پایین کوه انتقال دادند و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: عصر امروز همچنین یک پسر بچه پنج ساله نیز که به همراه خانواده به کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) رفته بود دچار سانحه شد و از کوه سقوط کرد و توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی که به سرعت به پایین کوه منتقل و پس از انجام اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس شد.
وی افزود: حال این کودک مساعد گزارش شده است.
عسکری اضافه کرد: پس از آن یک پسر 14 ساله نیز عصر امروز از کوه سقوط کرد و تیم های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در کوتاهترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند و ضمن انجام عملیات نجات، مصدوم را به پایین کوه انتقال دادند.
وی با بیان اینکه حال این کودک نیز خوب است گفت: مصدوم به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان افزود: تیم های امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برای مواجهه با حوادث احتمالی به صورت آماده باش از قبل در محل برگزاری دعای پر فیض عرفه مستقر بودند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان دارای 10 ایستگاه آتش نشانی در شهر کرمان است که مسئولیت عملیات های امداد و نجات در سطح شهر را بر عهده دارد.
کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) یا پردیسان قائم واقع در شرق کرمان و از مناطق تفرجگاهی و تفریحی این شهر است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار :بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.