مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از وقوع دو حادثه روز گذشته در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا، علی عسکری با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته دو حادثه در شهر کرمان رخ داد که هر دو این حوادث به دلیل بی احتیاطی بوده است. 

عسکری افزود: در ساعت 10:27دقیقه روز گذشته خودروی پراید که در واحد تعمیرگاه قرار داشته است به دلیل نشت گاز و بی احتیاطی افراد در محل و عدم  رعایت اصول ایمنی انفجار و آتش سوزی رخ میدهد که بعد از تماس تلفنی با سامانه 125سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی سریعا دو دستگاه خودرو اطفاءحریق به محل اعزام شد و حریق بلافاصله اطفاء و از سرایت به دیگر  خودروها جلوگیری به عمل آمد. 

وی همچنین از گیر کردن راننده یک دستگاه بیل میکانیکی روز گذشته در ساعت 11:42دقیقه واقع در شهرک پدر در حین انجام کار بین کابین و بیل دستگاه به دلیل سهل انگاری راننده خبر داد. 

وی گفت سریعاء دو تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش نشانی به محل اعزام و راننده گرفتار که به شدت مصدوم شده بود را رها سازی کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند .
 
نجات ساکنان مجتمع مسکونی توسط آتش‌نشانان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از حریق یک واحد مسکونی در خیابان شهیدان نگارستانی خبر داد.

علی عسگری گفت: طی تماس تلفنی در ساعت 8:38دقیقه امروز صبح پنجم مرداد ماه با سامانه 125سازمان آتش نشانی که خبر از وقوع حریق در یک واحد مسکونی میداد بلافاصله دو خودروی اطفاء حریق از دو ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شد .

عسکری در ادامه گفت: با ورود آتش نشانان به محل حادثه عملیات اطفاء حریق آغاز و  با توجه به اینکه حریق در یک مجتمع مسکونی رخ داده بود و طبقه اول این مجتمع دچار حریق شده بود باعث شد ساکنین طبقات فوقانی به دلیل حجم آتش و دود در طبقات بالاتر مجتمع مسکونی محبوس شوند که با اقدام به موقع آتش نشانان حریق اطفا و از سرایت به طبقات بالاتر جلوگیری به عمل آمد و ساکنین توسط آتش نشانان  نجات یافتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.