به گزارش ایرنا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج عصر دوشنبه در حاشیه گشایش طرح های عمرانی این شهرستان گفت: طرح روکش و تعریض محور بزرگراهی کهنوج به جیرفت به طول 11 کیلومتر و با اعتبار 88 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
مصیب شهریاری افزود: این طرح از محل تامین اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین شده است.
وی از افتتاح روکش محور کهنوج به چاه مرید به طول 9 کیلومتر خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بهره برداری رسید.
وی در ادامه عنوان کرد: طرح جاده روستایی سفید مراد به چاه مرید نیز به طول 6 کیلومتر و با اعتبار 64 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که همزمان به بهره برداری رسید.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهنوج افزود: این طرح از محل اعتبارات داخلی استان، ماده 180 و سه درصد نفت و گاز تامین شده است.
رییس اداره جهاد کشاورزی کهنوج نیز در حاشیه افتتاح طرح آبیاری تحت فشار این شهرستان گفت: هم اکنون بیش از هزار و 400 هکتار از طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار111 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سیستم های نوین آبیاری به بهره برداری رسیده است.
همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر 136 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال دراین شهرستان در سال جاری به بهره برداری می رسد.
دوم تا هشتم شهریور هر سال به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.
کهنوج با 43 هزار و 977 نفر جمعیت در 360 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح اله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.