فرماندار ریگان روز سه شنبه در آیین افتتاح 70 پروژه مختلف در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 33 پروژه برق رسانی به منظور توسعه شبکه و رفع افت ولتاژ برق در روستاهای محروم شهرستان ریگان به بهره برداری رسید.
امین باقری اظهار کرد: با افتتاح پروژه های برق رسانی در روستاهای محروم شهرستان ریگان بیش از 320 خانوار از مزایای اجرای این طرح ها بهره مند شدند.
وی همچنین از افتتاح 12 خانه بهداشت با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای محروم شهرستان ریگان خبر داد و اظهار کرد: ساخت این مراکز بهداشتی توسط کمیته امداد و تجهیز آنها توسط شبکه بهداشت انجام شده است.
باقری تصریح کرد: سه پروژه آبیاری قطره ای و تحت فشار نیز در شهرستان ریگان مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی گفت: طرح آبیاری تحت فشار و قطره ای نخیلات ریگان نیز در 120 هکتار در مزارع این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت که با افتتاح این طرح از هدر رفت 70 درصدی آب در بافت شنی ریگان جلوگیری شد.
فرماندار ریگان اظهار کرد: 9 طرح هادی روستایی شامل جدول گذاری و آسفالت معابر در روستاهای این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی گفت: جایگاه سوخت در جاده ترانزیت ریگان - چابهار توسط بخش خصوصی راه اندازی شد که با حضور مدیرعامل شرکت نفت استان کرمان مورد بهره برداری قرار گرفت و با افتتاح این طرح با اعتبار 10میلیارد ریال، تعداد جایگاه های سوخت در ریگان به سه جایگاه افزایش یافت.
باقری تصریح کرد: کیلنیک دندانپزشکی ریگان نیز با سه یونیت دندانپزشکی به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی گفت: اورژانس جاده ای جاده ترانزیت ریگان - چابهار در ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان در شهرستان ریگان راه اندازی شد که با راه اندازی این اورژانس محور ریگان در استان کرمان توسط اورژانس پوشش داده خواهد شد.
فرماندار ریگان همچنین از افتتاح مجتمع بزرگ آبرسانی علی آباد هشتصد متری شهرستان ریگان خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح این مجتمع 9 روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
باقری ادامه داد: این مجتمع آبرسانی شامل مخزن پمپاژ و 19 کیلومتر لوله گذاری است.
وی از افتتاح چهار ساختمان دهیاری در روستاهای شهرستان ریگان خبر داد و گفت: ساختمان دهیاریها با زیربنای 90 متر مربع از اعتبارات دهیاریها ساخته شده است.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.