به گزارش ایرنا، یحیی کمالی پور شامگاه شنبه در آیین تجلیل از آزادگان سرافراز و اصحاب رسانه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: با پیگیری های انجام شده این میزان اعتبار برای تجهیز روشنایی فرودگاه در سال جاری انجام شد.
وی افزود: با توجه به نیاز منطقه جنوب کرمان هم اکنون تعداد پروازهای فرودگاه جیرفت از 2 پرواز به سه پرواز در هفته افزایش یافت.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع دوره نمایندگی تاکنون بیش از دو سوم کابینه دولت به این منطقه سفر کردند که این سفرها برکات خوبی را به همراه داشته است.
نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کاری ما فارغ از جناح بندی های سیاسی توجه به مسائل زیرساختی و فراهم کردن این مهم است.
وی افزود: در سفر معاون اول رئیس جمهور به جیرفت گازرسانی به این شهرستان تبدیل به مصوبه شد که این مهم آرزوی دیرینه مردم این منطقه بود.
وی بیان کرد: ریل گذاری راه آهن جیرفت به بم نیز 500 میلیارد ریال اعتبار گرفت و هم اکنون به مناقصه گذاشته شده که طی یکی دو ماه آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی می شود.
کمالی پور اظهار کرد: طی سه سال گذشته 80 درصد راه های روستایی جیرفت و عنبرآباد زیر سازی شدند.
وی با بیان اینکه 83 روستا در جیرفت و عنبرآباد فاقد برق بود، گفت: سال گذشته 35 روستا برق دار شد که تا پایان سال جاری تمامی این روستاها از نعمت برق برخوردار می شوند.
وی به مشکل اینترنت در روستاهای جیرفت و عنبرآباد اشاره کرد و افزود: در سفر وزیر ارتباطات به جیرفت 320 روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
در پایان این ایین از تمبر یادبود آزاده سرافراز وطن یحیی کمالی پور رونمایی و از خبرنگاران تجلیل شد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار دهنده روح اله صائب
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.