به گزارش ایرنا، احمد امینی روش روز چهارشنبه در مراسم پنجمین دوره تحلیف شورای شهرستان جیرفت افزود: این طرح ها در حوزه های بهداشت و درمان، عمران شهری، راه، خدمات و دیگر حوزه ها است که با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم اجرا شده اند.
وی تصریح کرد: با توجه به تخصیص بودجه 920 میلیارد ریالی این شهرستان در سال جاری، امیدوار هستیم تا شاهد رشد خوبی در توسعه این شهرستان باشیم.
وی ضمن تبریک به اعضای شورای جدید شهرستان جیرفت گفت: اعتماد مردم بالاترین سرمایه است و شورا ها توانستند این اعتماد را جلب کنند و لازم است تا شوراها در راستای صیانت از آرای مردم نهایت تلاش و کوشش را انجام دهند.
فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بدون هیچ مشکلی در شهرستان جیرفت برگزار شد و این نشان از ایمن بودن این خطه است.
وی گفت: زمینه مشارکت حداکثری مردم جیرفت در انتخابات میسر شد و مردم با حضور خود اعتماد خود را به رهبری و نظام نشان دادند.
امینی روش با بیان اینکه از این انتخابات درس های مهمی را می توان گرفت، اظهار کرد: این مردم هستند که حرف اول و آخر را می زنند چرا که مردم از شعور سیاسی بالایی برخوردارند.
وی ادامه داد: مردم ثابت کردند که پای نظام و ارزش های خود ایستاده اند و می طلبد مسئولان بیش از گذشته برای مردم تلاش کنند.
فرماندار جیرفت مهم ترین وظیفه شورا را انتخاب شهردار دانست و گفت: در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام دهید، چرا که شهردار ستون اصلی یک شهر است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
دوم تا هشتم شهریور هر سال به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار دهنده روح اله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.