** بهره برداری از کارخانه آرد در جنوب کرمان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: سومین کارخانه تولید آرد جنوب کرمان با حمایت دولت تدبیر و امید سال آینده به بهره برداری می رسد.
محمود اسکندری نسب افزود: مجوز احداث این کارخانه سال 91 اخذ شد ولی تا سال گذشته هیچ اقدامی جهت ساخت کارخانه تولید آرد انجام نشده بود.
وی تصریح کرد: با پیگیری های سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و جلسات متعدد با سرمایه گذار کارخانه، زمین این طرح در سال گذشته تحویل سرمایه گذار و عملیات اجرایی این طرح آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری این طرح 150 میلیارد ریال می باشد و طبق برآورد اولیه و در صورت تکمیل این کارخانه برای 21 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ادامه داد: ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 57 هزار تن آرد می باشد.
وی اظهار کرد: با توجه به تولید 120 هزار تن گندم در جنوب کرمان و نیاز به احداث کارخانه های بیشتر تولید آرد، پیگیری های سازمان صنعت، معدن و تجارت این منطقه سبب آغاز روند احداث سومین کارخانه تولید آرد شد.
سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مستقل از مرکز استان شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب را زیر پوشش دارد.

** تیم ووشوی رودبارجنوب قهرمان مسابقات جنوب کرمان شد
دبیر هیات ووشوی شهرستان رودبارجنوب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ووشوی این شهرستان در مسابقات قهرمانی ووشوی جنوب استان که با شرکت پنج شهر جنوبی استان برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.
مالک علیمرادی اظهار کرد: این مسابقات در روزهای 28 و 29 تیرماه و با شرکت پنج تیم در سالن شهدای این شهرستان جهت اعزام تیم منتخب استان به مسابقات انتخابی تیم ملی برگزارشد.
وی خاطرنشان کرد: تیم ووشو شهرستان کهنوج و جیرفت به ترتیب به مقام های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.
وی تصریح کرد: نفرات برتر هر وزن به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی بیان کرد: تیم ووشوی شهرستان رودبارجنوب با مربیگری مالک علیمرادی قهرمانی استان و کشور را نیز در کارنامه خود دارد.
ووشو از کهن ترین هنرهای رزمی است که برای اولین بار در معبد شائولین تنها به افراد خاصی تدریس می شده است و امروزه یک ورزش بین‌المللی است که زیر نظر فدراسیون بین‌المللی ووشو اداره می‌شود.
مسابقات قهرمانی جهان این رشته از سال ۱۹۹۱ هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و همچنین از ۱۹۹۰ در برنامهٔ بازی‌های آسیایی قرار گرفته‌است.
شهرستان رودبارجنوب در 330کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.