به گزارش ایرنا محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در نشست شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر ورزش و جوانان افزود: اهتمام مجلس شورای اسلامی در کمک به حوزه ورزش و جوانان در تاریخ قانون نویسی کشور بی نظیر است که خوشبختانه در برنامه ششم توسعه به این مهم توجه شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین بیماری در کشور ما، مربوط به قلب و عروق و دلیل اصلی آن نیز کم تحرکی است که هدف اصلی ما در حوزه ورزش توسعه تحرک، پویایی و شادابی در جامعه به منظور کاهش ورودی ها به بیمارستان ها و مراکز درمانی است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان کرمان به دلیل شرایط خاص نیاز به اهتمام جدی در حوزه ورزش و توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی است.
وی اضافه کرد: چمن مصنوعی ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه تحرک و نشاط در جامعه است و انتظار است که 150 مورد زمین چمن مصنوعی نیز در استان کرمان ایجاد شود.
پورابراهیمی با اشاره به افزایش 2 تا سه برابری اعتبارات عمرانی کشور گفت: با افزایش بودجه انتظار می رود طرح های تملک دارایی در حوزه ورزش طی امسال و سال آینده به پایان برسد.
وزیر ورزش و جوانان امروز (شنبه) وارد کرمان شد و ضمن بازدید از طرح پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی امام علی (ع) در نشست هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد این استان نیز شرکت کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.