به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور افزود: تقویت جمعیت هلال احمر استان کرمان وابسته به کمک جمعیت هلال احمر، استانداری و تمام دستگاه ها است.
وی با بیان اینکه وجود کرمان در کمربند حادثه خیز و حوادث غیرمترقبه (از جمله زلزله، سیل و خشکسالی) این استان را در شرایط خاص قرار داده است اظهار کرد: نیازمند تقویت نهاد هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی در کرمان هستیم.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر ثروت های راکدی در استان کرمان دارد که مردم به صورت هدایا و وقفیات در اختیار این نهاد قرار داده اند و اگر این ثروت ها بالفعل شود، می تواند به طرح های استان کرمان کمک کند.
استاندار کرمان گفت: علی گنج کریمی یکی از مدیران خوب استان کرمان بود و همواره در بحران ها به شایستگی اقدام کرده است و امیدواریم که مدیریت جدید جمعیت هلال احمر این استان نیز مدیریت جهادی را آغاز کند و این مجموعه مردمی را با نگاه اعتدالی و غیرسیاسی مدیریت کند.
وی افزود: ورود جمعیت هلال احمر به حوزه آسیب های اجتماعی کار بزرگی است و زلزله های اجتماعی خسارتی بیش از سایر زلزله ها دارد.
رزم حسینی با اشاره به اجرای طرح نجات در 2 محله (شهرک ولایت و شهرک صنعتی) کرمان اظهار کرد: این طرح یک سال و 6 ماه آغاز شده و همه ارگان ها را برای کاهش آسیب اجتماعی درگیر کرده است و همه دستگاه ها ورود پیدا کرده اند.
این آیین با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان داوطلبان، استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استاندار، مدیرعامل سابق و جدید جمعیت هلال احمر استان و سایر مسئولان در دفتر استاندار کرمان برگزار شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.