به گزارش ایرنا، استاندار کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح طرح اتصال روستاهای استان کرمان به اینترنت در جیرفت حضور داشتند.
طرح اتصال روستاهای استان کرمان به اینترنت به صورت نمادین در روستای عنایت آباد شهرستان جیرفت و به دست وزیر ارتباطات و اطلاعات با صرف بیش از 2 هزار و 45 میلیارد ریال اعتبار کلید خورد.
همچنین در ادامه سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جیرفت، طرح افزایش پهنای باند دسترسی دیتای اپراتورها در استان کرمان به میزان 20 گیگابایت در ثانیه به بهره برداری رسید.
سه ایستگاه مانیتورینگ و جهت یاب ثابت طیف فرکانس نیز در استان کرمان و توسعه نودهای 'آر ان سی' و 'بی اس سی' به میزان 6 عدد از دیگر طرح هایی بود و که توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.
همچنین راه اندازی و بهره برداری از 261 ایستگاه 2 جی، 312 ایستگاه سه جی و 297 ایستگاه چهار جی از جمله طرح های دیگری بود که توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت نمادین در جیرفت به بهره برداری رسید.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز پنجشنبه (15 تیرماه) با استقبال علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان وارد فرودگاه این شهرستان شد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.