به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ 'رضافیروزبخت' افزود: با تلاش ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان رودبارجنوب، فردی که از چهار سال قبل به اتهام قتل مسلحانه در جریان یک نزاع و درگیری تحت تعقیب بود، دستگیر شد.
وی اظهار کرد: به علت فرار قاتل به شهرستان ها و استان های مختلف و تغییر متوالی محل اختفاء وی، اقدامات پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری متهم مثمر ثمر واقع نشد لذا پرونده به منظور رسیدگی به صورت ویژه در اختیار پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب قرار گرفت.
وی بیان کرد: سرانجام پس از چهار سال تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی، متهم توسط مأموران پلیس آگاهی رودبارجنوب شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در شهرستان عنبرآباد با همکاری عوامل انتظامی آن شهرستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به صراحت به جرم خود اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنک فیروزبخت با اشاره به پشیمانی قاتل از عمل خود اظهار کرد: فقدان مهارت های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این اتفاق شوم شده است که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را نیز با آینده ای تباه روبرو ساخته است.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.