به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان وحید محمدی افزود: یکی از حمایت های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان، ارائه تخفیف ویژه از طریق کتاب فروشی ها برای خرید کتاب است.
وی تصریح کرد: بزودی طرح ویژه خرید کتاب با تخفیف از کتاب فروشی ها برای اعضای باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان های کرمان، بم و رفسنجان آغاز می شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: به اعضای باشگاه های کتابخوانی به ازای خرید تا سقف مبلغ 50 هزار تومان 50 درصد تخفیف تعلق می گیرد و همچنین فهرستی از کتاب های برگزیده پنج سال اخیر تدوین می شود که تخفیف فقط به آن کتاب تعلق می گیرد.
وی تصریح کرد: تخفیف ویژه اعضای باشگاه های کتابخوانی فقط در کتاب فروشی هایی که فهرست آن ها در هر شهر اعلام خواهد شد، انجام می شود.
محمدی ادامه داد: فهرست کتاب های برگزیده در سایت خانه کتاب ایران بارگذاری و از طریق ستادهای اجرایی شهرستان ها در اختیار باشگاه ها و کتاب فروشی های مشارکت کننده در جام قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: ستادهای اجرایی از کتاب فروشان درخواست می دارند در صورت امکان فضا و میز جداگانه ای را برای کتاب های فهرست در نظر بگیرند و پوستر جام را در جای مناسب نصب کنند و فهرست کتاب های تایید شده در اختیار کتاب فروشان و باشگاه ها قرار خواهد گرفت.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: کتاب فروشان بر اساس فهرستی که در سایت خانه کتابی بارگذاری شده فروش کتاب ها را با تخفیف ارائه خواهند کرد.
وی تصریح کرد: اسامی اعضای باشگاه ها از طریق ستادهای اجرایی شهرستان ها با هماهنگی دبیرخانه مرکزی جام به طور رسمی در اختیار کتاب فروشی های هر شهر و خانه کتاب قرار می گیرد.
محمدی گفت: با توجه به نقش مهم کتابفروشی ها در 'جام باشگاه های کتابخوانی' و تاثیر آن در فعالیت های ترویج کتابخوانی و تامین کتاب های مورد نیاز اعضا جام باشگاه های کتابخوانی و نظر به برگزاری چند دوره آموزشی در شهرهای کرمان، رفسنجان و بم هماهنگی لازم با مسئولان کتابفروشی های فعال شهرهای مذکور که عضو طرح های خانه کتاب نیز باشند از سوی ادارات شهرستانی در حال انجام است.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.