احمد امینی روش عصر چهارشنبه در بازدید از داروخانه های شهر جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات دولت در بخش سلامت قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه تعداد داروخانه های جیرفت وجود ندارد اظهار کرد: لذا داروخانه ها کیفیت ارائه خدمات را به مردم افزایش دهند.
فرماندار جیرفت تصریح کرد: ١٦ داروخانه در این شهرستان فعالیت می کند که چهار داروخانه به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
وی تصریح کرد: امروز در زمینه کمیت داروخانه های موجود در شهرستان جیرفت هیچ مشکلی نداریم و باید به سمت افزایش کیفیت خدمات این واحدها حرکت کنیم.
وی بیان کرد: این 16 داروخانه الگویی از داروخانه های جنوب استان کرمان هستند که باید در همه بخش ها بویژه بخش تامین داروهای ضروری آمادگی لازم را داشته باشند.
فرماندار جیرفت همچنین ضمن تقدیر از عملکرد معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با بازدیدهای نامحسوس باید عملکرد این داروخانه ها تحت نظر باشد.
وی افزود: سلامت مردم مهمترین اولویت کاری ماست لذا در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.