به گزارش ایرنا آیت الله سید یحیی جعفری روز یکشنبه در دیدار رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با وی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی افزود: امروز بیکاری و مجرد بودن جوانان یکی از مشکلات جامعه است که باید برای رفع کردن این مشکل تدابیر لازم از سوی مسئولان انجام گیرد.
وی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و همچنین با بیان اینکه جهاد در راه خدا مصادیق متعددی دارد خاطرنشان کرد: جهاد منحصر به این نیست که فقط در میدان نبرد با دشمن جنگید، بلکه جهاد با مال، جهاد با زبان، جهاد با قلم و جهاد با نفس نیز از دیگر مصادیق جهاد است.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مردم به تمام معنا در صحنه بودند و همه امکانات را به میدان آوردند تا از میهن خود دفاع کنند.
آیت الله جعفری بیان کرد: جنگ خسارات فراوانی را برای کشور و ملت ایران در پی داشت اما مقاومت و ایستادگی مردم باعث شد مستکبران به اهداف خود نرسند.
وی همچنین به اقدام ناجوانمردانه آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن 300 نفر از هموطنانمان اشاره کرد و گفت: مردم دنیا هنوز به ماهیت کثیف آمریکا پی نبرده اند و روزی باید یک انقلاب جهانی علیه مستکبران صورت بگیرد و بنده معتقد هستم امام زمان (عج) این انقلاب را انجام خواهند داد.
21 تا 27 خردادماه به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است.
در این هفته 102 طرح حوزه جهاد کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
استان کرمان دارای 23 شهرستان است و جنوب استان با هفت شهرستان سازمان جهاد کشاورزی مستقل دارد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان**انتشاردهنده: بهنام احمدی *
7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.