به گزارش ایرنا سردار رضا بنی اسدی فر عصر سه شنبه در آئین تقدیر خانواده گروگان آزاد شده از فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: بسیاری از خدمات نیروی انتظامی در جامعه قابل مشاهده است و تلاش های برخی رده های تخصصی نیرو از جمله پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا در جامعه کمتر قابل مشاهده است.
وی تصریح کرد: از کوچکترین موضوعات و تخلفات در جامعه تا بالاترین موضوعات باید در نیروی انتظامی رسیدگی و نتیجه مورد قبولی به مردم داده شود.
وی گفت: اگرچه بسیاری از خدمات نیروهای انتظامی با پرداخت های مالی قابل جبران نیست اما تمامی نیروها به لطف خداوند و برای جلب رضایت او مستحکم و مقتدر به اجرای ماموریت های خود می پردازند.
فرمانده انتظامی استان کرمان نیت خدایی و اجر خداوندی را بالاترین ارزش کار در خدمت به مردم دانست و افزود: تلاش می شود از ظرفیت نیروی انتظامی برای خدمت هرچه بهتر به مردم استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: سال گذشته 105 درصد قتل های استان کرمان توسط نیروهای متخصص و کارآزموده نیروی انتظامی کشف شده است.
سردار بنی اسدی فر گفت: سال گذشته بسیاری از پرونده های قتل که قاتل آنها متواری شده و دستگیری آنها به تعویق افتاده بود، کشف شده است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت عمومی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تا جایی پیش می روند که جان خود را نیز تقدیم می کنند.
وی از کار انتظامی به عنوان کاری سخت و دشوار یاد کرد و گفت: برنامه ریزی، پشتکار، اجرای ماموریت ها و جبهه ای که در نیروی انتظامی با آن درگیر هستیم با مسائل مادی دنیا قابل جبران نیست و ارزش کارهای نیروهای انتظامی را نمی توان با حقوق و پرداخت های مادی جبران کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمان به موضوع ربایش دختر پنج ساله در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، نیروهای انتظامی به صورت شبانه روزی تلاش کردند و گروگان در کمتر از 20 ساعت به آغوش خانواده اش برگشت.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از متخلفان آمده اند که بعد از بروز موفق یک اقدام ناهنجار یا تخلف، سایر اقدامات را نیز اجرایی کنند که اقدامات مقابله ای اثرگذار، تاثیر بازدارندگی دارد و موجب پیشگیری از وقوع جرم می شود.
بنی اسدی فر بر ضرورت ورود خیران به عرصه نظم و امنیت تاکید کرد و گفت: ورود خیران به این حوزه می تواند در پیشگیری از حوادث جاده ای، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ضریب سلامت جامعه نقش تعیین کننده ای داشته باشد.
وی افزود: با تلاش های انجام شده در راستای جلب کمک خیران در حوزه نظم و امنیت، ستاد انتظامی رفسنجان با 2 هزار مترمربع زیربنا توسط یک خیر در دست احداث است.
وی با بیان اینکه حوزه امنیت در جامعه ارزش بسیار زیادی دارد تاکید کرد: وجود بالاترین امکانات بدون امنیت، آسایش را به دنبال نخواهد داشت و در مقابل، با وجود امنیت، می توان از کمترین امکانات، بهترین استفاده را داشت.
سردار بنی اسدی فر گفت: رویه کار و وظیفه خود می دانیم که هر اقدام مثبت و ارزشمند نیروهای انتظامی را در اسرع وقت پاسخ دهیم و بی شک نیروهای انتظامی به ارزش معنوی کارهای خود امیدوار هستند.
نیما جوان 20 ساله کرمانی 11 بهمن ماه سال گذشته ربوده شده بود و سرانجام پس از 21 روز کار انتظامی دقیق، شناسایی و اطلاعاتی، سوم اسفندماه سال 95 به آغوش خانواده اش برگشت.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.