به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: هر کسی که در انتخابات رای می دهد به عزت و سربلندی کشور رای می دهد بنابراین از همه باید تشکر کرد و همه باید رای بدهند.
وی با بیان اینکه همیشه در انتخابات ریاست جمهوری یک نفر برنده میدان است گفت: بعد از انتخابات بویژه جوانان عزیز احساسات و هیجانات خود را کنترل کنند و کار بزرگ اراده بزرگ می خواهد و اراده بزرگ پس از انتخابات خودش را نشان می دهد.
خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: نسبت به کسانی که رای نیاوردند باید کمال احترام گذاشته شود چون آنها به نظام رای دادند و انتخابات موجب تفرقه و انشقاق نشود.
وی با بیان اینکه روزی قیامت هم خواهد آمد افزود: مقام معظم رهبری مکرر فرموده اند رای حق الناس است و حق الناس آخرت غیر از دنیاست.
حجت الاسلام صباحی همچنین با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر سکه 2 رویی است که یک روی آن غم انگیزترین حادثه جنگ ماست که خونین شهر نام گرفت.
وی اظهار کرد: برومندترین فرزندان این مملکت در این شهر مقاومت کردند و به شهادت رسیدند و غرورآفرین ترین صحنه جنگ مربوط به خرمشهر است که فتح و از دشمن گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر دو ثمره عمده داشت گفت: پیروزی ها و جنگ ما با فتح خرمشهر وارد مرحله جدیدی شد، در جبهه داخلی وضعیت ما تغییر کرد و در جبهه خارجی آمریکا و متحدانش پس از فتح خرمشهر موضع دفاعی گرفتند.
امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: باید به فرماندهان، رزمندگان، سربازان و بسیجیان به ویژه لشکر 41 ثاارلله به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی عرض ادب و ارادت کنیم.
رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 امروز (جمعه) 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 668 شعبه اخذ رای استان کرمان آغاز شد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.