به گزارش ایرنا فاطمه هاشمی رفسنجانی شبانگاه دوشنبه در همایش اعتدال و توسعه در جمع قشرهای مختلف مردم کرمان اضافه کرد: ولی مهم این است هرچه رای روحانی بیشتر باشد با قدرت بیشتر می توان در راستای رفع مشکلات قدم بردارد و از نظر بین المللی موجب تقویت و سربلندی ایران می شود.
وی گفت: فقط موضوع رای دادن ما نیست زیرا ما مسئولیت بزرگتری داریم و این است که به عنوان حامیان و ستاد روحانی باید با آوردن آرای خاموش پای صندوق های رای وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.
وی اظهار کرد: ما باید واقع بین باشیم زیرا در جامعه افرادی هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی با وعده های پوچ فریب می خوردند هرچند برخی وعده ها قبل از تبلیغات آغاز شده بود و برخی از وضعیت کشور دلخوری دارند.
هاشمی افزود: با برخی که به عنوان ناشناس صحبت می کنم و می گویم بیاید و رای دهید، می گویند نه بگذارید آنها بیایند که قائله کشور کنده شود لذا مردم تا این حد عصبانی و ناراحت هستند.
وی بیان کرد: این وظیفه ما برای حفظ ایران و اسلام و جمهوری اسلامی و آینده خودمان و فرزندانمان است که با تک تک افرادی که حاضر به رای دادن نیستند صحبت کنیم و از آنها بخواهیم و توضیح بدهیم که چه اتفاقاتی در گذشته افتاد و روحانی در چهار سال چه کرد.
وی گفت: برجام کاری بود که اگر تحریم ها ادامه پیدا می کرد ما روزی را داشتیم مانند عراق، لذا نفت در مقابل غذا و دارو باید می دادیم و آنها طرحی را آماده کرده بودند که اگر ایران به دنبال حل این مسئله نباشد پولمان را در سازمان ملل به حسابی واریز کنند که فقط برای دارو و غذا بتوانیم از آن برداشت کنیم آن وقت می فهمیدیم چه وضعیتی بر سر کشور آمده است.
وی بیان کرد: ما زیر منشور هفت سازمان ملل بودیم که این موضوع به جنگ می انجامید و ایران با درایت دولت روحانی و همفکران وی سایه جنگ را از سر مردم ایران برداشت و فکر کنید آیا مردم تحمل جنگ دوباره ای را داشتند و به این دلایل باید به روحانی رای بدهیم و از وی حمایت کنیم.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: اقدام دیگری که برای روحانی توسط مردم و احزاب اصلاح طلب و اعتدال گرا انجام شد جلوگیری از تفرقه ای بود که بین مردم داشت ایجاد می شد و این کار بزرگی است و هنوز هم به دنبال تفرقه اندازی هستند.
وی اظهار کرد: متاسفانه خناسان و دلواپسان جامعه را تقسیم می کنند به خودی و غیر خودی، فقیر و غنی، 96 درصدی و چهار درصدی، شیعه و سنی ولی آقای روحانی نشان داد و با حمایت شما که سال 92 از تفرقه جلوگیری کردید و همه در کنار هم به روحانی رای دادید تفکر روحانی در کشور گسترش پیدا کرد.
وی گفت: آن تفکر این بود همه مردم این کشور هستند و همه در زیر لوای پرچم ایران و قانون اساسی باید بهترین زندگی را داشته باشند و این تفکری است که امروز با آن مبارزه می شود لذا ما باید هوشیار باشیم مخالفان این تفکر که به دنبال راه نیستند و به بیراهه افتادند، نگذارند روحانی بر سر کار بیاید و به آمال خودشان برسند.
هاشمی تصریح کرد: این ما هستیم که باید جلوی آنها قد علم و از طریق اخلاقی و اصول و با منطق با آنها مبارزه کنیم، متاسفانه اخلاق از جامعه ما رفته شما می بینید برای اینکه مخالف خود را صحنه بیرون کنند از افترا و دروغ و تهمت نمی گذرند تا حرف های خود را به جامعه تحمیل کنند.
وی گفت: اما اکثریت جامعه این حرف ها را قبول ندارند چون با فضای مجازی که در کشور به وجود آمده و بارها و بارها به دولت فشار آوردند که این فضای مجازی را تعطیل کنند و دولت و آقای روحانی مقاومت کردند، امروز آگاهی بین مردم افزایش پیدا کرده است.
خبرنگار: نجمه حسنی** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
3029/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.