یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

ضرورت تداوم عقلانیت و تدبیر

بسمه تعالی

...... من مطمئنم که در دوره دوم آقای روحانی می تواند ما را به انجام برساند. بسیاری از این سمپاشی هایی که می شود و هوچی گری هایی که می شود برای ان است که ما به آنجا نرسیم، و این خطرناک است. 

ما همه باید دست در دست هم دهیم، فرق نمی کند همه ی اصلاح طلبان، اصولگرایان و اعتدال گرها فرزندان امام هستند، فرزندان رهبری هستند، هدفشان اعتلای کشور و ملت و سعادت مردم باید باشد. 

پس دعواهایی که داریم و اختلافات سیاسی که هست نباید منافع کشور به خطر بیافتد......

                                                                              آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)

دوستان و همراهان گرامی

سلام علیکم و رحمه الله

29 اردیبهشت روز انتخابات ریاست جمهوری است. جمهوریت نظام که دستاورد بزرگ انقلاب بود در این روز و انتخابات دیگر متجلی می‌شود. این انتخابات تفاوتی با انتخابات‌های گذشته ندارد ولی کیست که نداند تمامی انتخابات‌های چند دهه اخیر تأثیرات مثبت و منفی بزرگی بر جامعه ایران گذاشته است و این انتخابات نیز از این جهت همان تأثیرات را بلکه بزرگتر می‌تواند داشته باشد. مثبت خواهد بود اگر بر تداوم عقلانیت و تدبیر رأی دهیم و منفی‌تر از همیشه خواهد بود، اگر به گذشته برگردیم و سیاستهای نادرست گذشته را دوباره آزمون کنیم. اهمیت انتخابات فقط در این نیست که یکی از نامزدها را برمی‌گزینیم، بلکه در رنگی است که با رأی خود بر بوم نقاشی این جایگاه می‌پاشیم و آن را به رنگ خودمان یا رنگ مردم در می‌آوریم. شرکت در انتخابات فقط دادن رأی به دیگران نیست، بلکه اعمال حق خودمان و ترسیم ارزش‌ها و سیاست‌های خودمان بر قوه مجریه است.

متأسفانه در این انتخابات برخی افراد که هدفی جز قدرت‌طلبی ندارند از طریق چنگ انداختن به روی دولت می‌کوشند که خود را موجه جلوه دهند، در حالی که می‌دانیم وضعیت کشور در چهار سال پیش که آقای روحانی در مصدر کار قرار گرفت تا چه حد نابسامان و در هم ریخته بود و اکنون از ثبات نسبی و آرامشی حداقلی برخوردار است. این آرامش در سیاست خارجی، داخلی، اقتصاد و مسایل فرهنگی و اجتماعی به وضوح دیده می‌شود. هرچند تا رسیدن به وضعی که حداقلی از انتظارات مردم شریف ایران را تأمین کند راه درازی در پیش داریم ولی برگشت از این راه و بازگشت به گذشته شوم 1384 تا 1392 خسارت بزرگی برای کشور و مردم و جوانان کشور است.

روز جمعه 29 اردیبهشت با اراده‌ای آگاه و مصمم همراه با سایر نزدیکان و دوستان به پای صندوق رأی می‌رویم تا رییس جمهوری را برگزینیم که به پشتوانه مردم، کشور را از یک بحران جدی نجات داد و سایه شوم تحریم را رفع نمود. ایران ملک طلق کسی نیست. ایران برای همه ایرانیان است و آینده فرزندان ما در گرو تصمیم امروز ماست. پس آگاهانه تصمیم بگیریم و با اراده عمل کنیم.

استدعای برادرانه ام این است که از تمام توسعه نفوذ و ارتباطاتتان جهت آوردن افراد پای صندق های رای بهره گیری فرمایید.

برادر کوچک شما

سیدعلی صنیع خانی

24/2/96

«وعده ما 29 اردیبهشت همراه با خانواده و دوستان خود، پای صندوق‌های رأی با رأی به روحانی»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.