به گزارش ایرنا محمود اسکندری نسب روز دوشنبه در دیدار با نماینده پنج شهرستان جنوب استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 96 درصد سرمایه گذاری های جذب شده و بیش از 50 درصد سرمایه گذاری های محقق شده در حوزه صنعت در دولت یازدهم محقق شده است.
وی با اشاره به سایر فعالیت های این سازمان در دولت تدبیر و امید بیان کرد: بیش از 55 درصد اکتشافات و 58 درصد بهره برداری حوزه معادن همچنین بیش از 81 درصد سرمایه گذاری های جذب شده و 73 درصد سرمایه گذاری های محقق شده در حوزه صنایع معدنی جنوب کرمان در دولت تدبیر و امید بوده است.
نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، رودبار جنوب، منوجان و فاریاب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی در منطقه، بهتر است در جهت توسعه منطقه به سمت صنعت و ظرفیت های معدنی منطقه حرکت کنیم.
احمد حمزه تصریح کرد: رسالت شما رسالت بزرگی است و آنطور که بنده عملکرد این مجموعه را پیگیری کردم بسیار عالی بوده و مدیریت آن جزو مدیران موفق است و جزو معدود مدیرانی است که جایگاه علمی بالایی در کنار جایگاه اجرایی خود دارد.
وی گفت: این مجموعه مجموعه ای سالم و خوب است و من به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شما تشکر می کنم و هرگونه که در توانم باشد از شما حمایت خواهم کرد.
سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.