به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران ، محمد اسماعیل ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز مازندران در آیین بهره برداری از این طرح که با محوریت روستای لتاک خرم آباد برگزار شد ، گفت : گازرسانی به این روستاها با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
ابراهیم زاده افزود : با بهره برداری از این طرح ها 750 خانوار روستاهای پرچین پشته ، هرات بر ، علی آباد ، عسگری آباد ، مهدی آباد ، داربار ، عیسی آباد و لتاک از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه در سه سال اخیر تاکنون 83 روستای این شهرستان گازدار شدند ، اظهار داشت: تاکنون در این 8 روستا 200 انشعاب نصب شده و 450 انشعاب دیگر نیز در روز های آینده نصب می گردد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود : دولت تدبیر و امید برای پروژه های گازرسانی در این شهرستان تاکنون 690 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است و هم اکنون تمامی جمعیت شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی یادآور شد : دولت یازدهم مصمم است تا پایان سال 97 گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار را به اتمام برساند و تاکنون 9 هزار روستا در کشور از نعمت گاز بهره مند شدند.
ابراهیم زاده با بیان اینکه بخش خرم آباد با دارا بودن 90 روستای دارای شورای اسلامی و 184 روستا و آبادی از توابع شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است، خاطرنشان کرد : تاکنون 162 روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شدند و گازرسانی به 50 روستای دیگر نیز تا سال 97 به اتمام می رسد .
به گفته وی با اجرای عملیات گازرسانی به مناطق کوستانی دوهزار و سه هزار همه روستاهای تنکابن تا سال آینده از نعمت گاز بهره مند می شوند .
یادآور می شود این مراسم با حضور حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران، دکتر شریعت نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه تنکابن و روسای ارگانهای دولتی برگزار شد .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 647522
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.