به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، یدالله موحد در نشست بررسی مسائل و مشکلات برخی تعاونی های مسکن مهر کرمان که با حضور نمایندگان اعضای شرکت تعاونی ها و مسئولان اجرایی، بانک ها در دادگستری کل استان کرمان افزود: در حال حاضر 15شرکت تعاونی مسکن مهر در سراسر این استان با مشکلاتی روبرو هستند که باید هرچه سریعتر وضعیت این تعاونی ها روشن شود.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و نظارتی باید مسائل و مشکلات مربوط به تعاونی های مسکن مهر را قبل از ورود به سیستم قضایی تا حد ممکن حل و فصل کنند.
وی ادامه داد: تجربه نشان داده رفع مسائل این چنینی در دادگستری به پیچیده کردن مسائل منجر می شود.
این مقام ارشد قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه رسالت اصلی دستگاه قضایی رسیدگی به جرائم و صدور حکم قانونی و اجرای به موقع احکام است افزود: رویکرد مدیران دستگاه قضایی استان، ارائه راه کارهایی برای حل مشکلات اعضای شرکت تعاونی هاست و به هیچ وجه به دنبال توقف در پروژه های مسکن مهر نیستیم.
تعدادی از اعضای شرکت های تعاونی و مدیران عامل شرکت تعاونی ها به همراه وکلاء به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند و در پایان با حضور اعضاء جلسه، تصمیماتی برای حل مشکلات مسکن مهر اتخاذ شد.
نشست بررسی مسائل و مشکلات برخی تعاونی های مسکن مهر کرمان صبح امروز با حضور پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و موحد، نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات تعدادی از تعاونی های مسکن مهر برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.