این روزنامه که در سرویس اجتماعی خود با این روتیتر 'رییس جمهوری امروز مورد استقبال پر شور مردم کرمان قرار خواهد گرفت؛ به این موضوع پرداخته است .
در این روزنامه آمده است :مردم کرمان از خاطر نمی برند که در سال 92 استان از چه وضعیتی رهایی پیدا کرد و هیچ کس فراموش نمی کند که وقتی رزم حسینی وارد کرمان شد تا به امروز چه تغییرات چشمگیری را در کرمان شاهد بودیم.
می توان از واژه «نجات» برای استان و کشور استفاده کرد. نجات از منجلاب اقتصادی که به دست دولت قبل ساخته شده بود. مراکز تفریحی در شهر کرمان، امروز تقریبا به تعداد دوبرابر ارتقا پیدا کرده است و اینها همه با ایستادگی های نماینده دولت تدبیر و امید در کرمان محقق شده است.
ایستادگی هایی که گاهی حتی با تهدید بعضی لابی های سیاسی رو به رو می شد، اما دولت تدبیر و امید، دولت عقب نشینی نیست و ازسوی دیگر دولت آزمون و خطا نیز به شمار نمی آید و پروژه های استانی همواره با نظر کارشناسان طراحی و اجرا می شود.
امروز پس از چهارسال گذر از دولت روحانی، مردم کرمان بار دیگر میزبان او شده اند. باردیگر مردم کرمان با استقبالی پرشور از رییس جمهوری مهر تاییدی بر اقدامات او خواهند زد. امروز نه تنها مردم کرمان، بلکه همه مردم ایران به دنبال تداوم برنامه های موفق دولت تدبیر و امید هستند. دکتر روحانی تنها رییس جمهوری است که به حداکثر وعده های خود عمل کرد و در ابتدای کار هیچ وعده غیرمعقولی به مردم نداد تا در انتهای زمان فعالیت دولت رو سفید باشد.
امروز روحانی رو سفید است و مردم هوشمند کشور و استان این نکته را درک کرده اند. درک مردم از دولت فعلی به قدری بالاست که حتی بسیاری از مردم جنوب کرمان که سالهای قبل با فقر دست به گریبان بودند، حاضر به انصراف از دریافت یارانه خود شدند و ما امروز در جنوب استان پایلوت اداره خصوصی یک شهر را شاهد هستیم.
امری که در سالهای گذشته ناممکن به نظر می رسید، اما امروز از سوی مقام معظم رهبری مورد تایید قرار گرفته است و حتی ایشان دیگر استان ها را دعوت به مطالعه بر روی این طرح کرده اند.
پروژه های عمرانی شهر کرمان، امروز چنان آینده زیبایی را برای کرمان متصور می شود که هیچ کرمانی حاضر به از دست دادن آن نیست. امروز؛ شنبه نهم اردیبهشت ماه 1396 مردم کرمان قدردانی خود را از رییس جمهوری محبوبشان با حضور خود در تالار تلاش کرمان به جای خواهند آورد و بار دیگر پس از دولت اصلاحات، امروز استقبالی بی مانند را شاهد خواهیم بود.
وعده ما امروز ساعت 9:30تالار تلاش کرمان در استقبال از رییس جمهوری که چهره ایران و ایرانی را در انظار جهانی تغییر داد و ایران هراسی را به ایران دوستی تبدیل کرد.
در انتها، بخشی از شعر شاعر شهیر کرمانی، دکتر حامد حسینخانی را مطالعه می کنید که در اولین سفر دکتر روحانی به کرمان در حضور ایشان قرائت کرد؛
نام ایران بعد از این بر نقشه ایرانی تر است
کوچه های شمس و مولانا چراغانی تر است
جام حافظ، نقشِ رستم را به رقص آورده است
چون حماسه با تغزّل ها، خراسانی تر است
خواجه ی شیراز و باز آوازِ نازِ اصفهان
لهجه ی خواجو به یاد دوست، کرمانی تر است
دشمنی را می توان با دوستی تسخیر کرد
ماه در شبهای ظلمت خیز، نورانی تر است
مِهر، جای دل، درون سینه ی ما می تپد
چهره ی این سرزمین، با عشق رحمانی تر است
ما به رغم این حریفان، با «ظریفان» خوشتریم
آسمان شهرمان امروز، «روحانی»تر است
دریافتی /5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.