به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در بازدید از مجتمع فنی و مهندسی مهر نوین (کارخانه تولید گونی) افزود: در استان کرمان برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال از جمله کارخانه کرک بافت، کارخانه فولاد بافت و این کارخانه اقدامات خوبی انجام شده است.
وی بیان کرد: یک واحد فولاد نیز در شهرستان سیرجان بعد از 28 سال تعطیلی در این دولت مجدد راه اندازی شده و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
استاندار کرمان گفت: کارخانه تولید گونی در بردسیر نیز با ظرفیت اشتغال 200 نفر با همکاری یکی از فعالان اقتصادی و کارآفرینان موفق فعالیت مجدد خود را آغاز کرده است که جای تقدیر دارد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از روند فعالیت این واحد صنعتی گفت: این کارخانه ظرفیت تولید سه هزار تن گونی شامل 30 میلیون عدد گونی را دارد.
مهدی حسینی نژاد افزود: این کارخانه از سال 90 تاکنون غیر فعال بوده که بعد از پنج سال تعطیلی، فعالیت مجدد خود را از سر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه 2 شیفت کاری در این کارخانه مشغول به کار هستند گفت: در حال حاضر 30 نفر در این واحد مشغول به کار شده اند که به زودی این تعداد به 70 نفر افزایش می یابد.
استاندار کرمان امروز (یکشنبه) برای افتتاح چند طرح عمرانی به شهرستان های بردسیر و سیرجان سفر کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.