به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه سیرجان افزود: تبعیت از قانون همیشه و همه جا دشمن را در توطئه ها شکست داده و دشمنان ما از حاکمیت قانون و وحدت و آرامش در توطئه های پیش رو نیز ناکام می مانند.
وی اختلافات را به نفع دشمن و اختلاف افکنی را کار دشمن دانست و اظهار کرد: دشمنان ملت ایران در روزهای سرنوشت ساز تلاش بیشتر برای تفرقه بین گروه های مختلف و مردم دارند و می خواهند با اختلاف، فتنه ای جدید را به وجود آورند که همه ما باید جلو اختلافات و فتنه ها را بگیریم.
امام جمعه سیرجان با اشاره به نگرانی استکبار و در راس آنها آمریکا از اوضاع کشور و دلسوزی نسبت به ملت ایران گفت: دشمنان شکست خورده و قسم خورده همراه با توطئه به تهدید و ابراز نگرانی در مورد ملت ایران می پردازند که باید گفت امروز ملت ایران می داند ترس از دشمن موجب قدرت او می شود و تنها راه پیروزی بر دشمان مقاومت و ایستادگی در برابر آنهاست.
وی همچنین به مناسبت های مختلف از جمله 29 فروردین روز ارتش اشاره کرد و افزود: دشمنان به فکر توطئه انحلال ارتش در بدو پیروزی انقلاب اسلامی بودند که حضرت امام خمینی (ره) مقاومت کرد و به تقویت ارتش پرداخت و امروز می بینیم وجود ارتش همراه وحدت و اتحاد با سایر نیروهای مسلح قدرت دفاعی کشور را با اقتدار رقم زده است.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و همچنین گرامیداشت عید مبعث، مناسبت ها را موجب حضور مردم در اسلام و اتحاد و وحدت با یکدیگر عنوان کرد و گفت: یادآور این مناسبت ها الگوپذیری از ارزش های اجتماعی، اخلاقی و سیاسی است و حضور مردم همیشه در اسلام موجب هراس دشمن بوده است.
حجت الاسلام حسینی توجه به اقتصاد مقاومتی و اجرایی شدن آن برای تولید و اشتغال را راه پیروزی بر استکبار در جنگ افتصادی دانست و بیان کرد: امروز حربه های دشمن برای ملت ایران مشخص شده و تنها راه مقابله با تحریم، خودکفایی در سایه اقتصاد مقاومتی است.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار: رسول محمدحسنی
7435/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.