به گزارش ایرنا ناخدا یکم مجید توسلی روز سه شنبه در آیین روز ارتش در سیرجان این روز را یادآور رشادت و دلاورمردی ارتش در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: بیعت ارتش مردمی و انقلابی ایران با ولایت و رهبری انقلاب اسلامی موجب فروپاشی رژیم منحوس پهلوی شد.
وی با بیان اینکه بیعت ملت ایران با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست اظهار کرد: دشمنان طی 35 سال گذشته همواره قدرت نظامی خود را به رخ دنیا می کشیدند و درصدد توطئه برای نابودی نظام اسلامی بوده و هستند.
فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان ادامه داد: دشمن هشت سال علیه ما جنگید اما شکست خورده میدان نبرد شد و امروز هم ما با قدرتی بیشتر و اقتداری بالاتر آماده دفاع از میهن خود و نظام جمهوری اسلامی هستیم و از هیچ تهدیدی نمی هراسیم.
وی گفت: تحولات منطقه همانند پرورش گروه های تروریستی، اشغال کشورهای همسایه و حمایت از منافقین را دشمنان استکباری طراحی و عملیاتی کردند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند و دیدیم اقتدار ما توانست دشمن را در اجرای توطئه های شوم خود ناکام کند.
فرماندار سیرجان نیز عظمت و قدرت نظام اسلامی را ناشی از حضور همه مردم در صحنه های انقلاب و حتی دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ارتش و نیروهای مسلح امروز بخشی از توده مردم هستند که وابسته به سیل خروشان ملت ایران بوده و هرجا ملت پشتیبانی کند اقتدار و پیشرفت تثبیت شده است.
منصور مکی آبادی تقدیم 48 هزار شهید ارتش به انقلاب اسلامی را نشانه عهد و پیمان ارتش با ولایت و مردم در راستای دفاع از میهن اسلامی دانست و گفت: دشمن امروز از نام شهدای ما می ترسد.
وی ادامه داد: امام فرمودند ملتی که شهادت دارد پیروز است و دشمنان مستکبر بر این قدرت ما اذعان دارند.
وی امنیت و ثبات کشور ایران در منطقه را نشانه آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی عنوان و اظهار کرد: ملت ایران در سایه این امنیت به پیشرفت های مختلف رسیده است و این پیشرفت ها موجب شده دشمن جرات جسارت را به کشور ما و نظام اسلامی نداشته باشد.
نیروهای مسلح گردان های نمونه مرکز آموزش دریایی، یگان های نمونه مرکز آمادگاه جنوب، گردان های بسیجی، نیروهای گروهانی تیپ دوم صاحب الزمان (عج) و نیروی انتظامی در آیین بزرگداشت روز ارتش از مقابل جایگاه رژه رفتند.
در پایان این آیین بخشی از توان موتوری نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.
آیین گرامیداشت روز ارتش همزمان با 29 فروردین با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم در خیابان امام خمینی (ره) شهر سیرجان برگزار شد.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7435/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.