به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان اظهار‌ داشت: پس از دستور وزیر کشور بلافاصله ستاد انتخابات در استان کرمان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان کرمان فراهم است گفت: آماده برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان هستیم.

استاندار کرمان افزود: مطابق قانون اساسی دولت‌ها موظفند شرایطی را فراهم کنند تا مردم بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت کنند و آرای خود را در صندوق رای بیاندازند.

وی با بیان اینکه از زمان تشکیل نظام اسلامی تاکنون، کارنامه درخشانی از برگزاری انتخابات در کشور وجود دارد خاطر‌نشان کرد: ساز و کار نظام هم طوری تعریف شده است که هرگونه تقلب در انتخابات غیر ممکن است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه هر رای مردم یک نعمت الهی است گفت: اگر مردم پای کار باشند، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی نیز وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نیز از حقی که نظام اسلامی به آنها داده است باید به بهترین نحو استفاده کنند افزود: انتخاب افراد خردمند و متخصص به تقویت نظام اسلامی کمک می‌کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه دولت تضمین می‌دهد که همان رایی که در صندوق اندخته می‌شود، همان رای هم خوانده شود تصریح کرد: انتخابات پیش روی کشور یک انتخابات سرنوشت‌ساز است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان، کمترین رد‌صلاحیت‌ها را در بحث بررسی کاندیداها داشته است گفت: در استان کرمان وحدت وجود دارد و با ائمه محترم جمعه هماهنگ هستیم و چنانچه در جایی به هر دلیلی اختلافی به‌وجود آید بلافاصله با تعامل قابل حل است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614249
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.