به گزارش ایرنا در یکی از حساس ترین بازی های این هفته 2 تیم فوتبال مس کرمان و سپیدرود امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت مقابل هم قرار گرفتند و شکست یک بر صفر کرمانی ها در این بازی حساس، موجب کمرنگ شدن امید صعود به لیگ برتر شد.
تک گل سپیدرود رشت در این بازی را سهیل حق شناس در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و مس کرمان با این شکست و با اخلاف امتیاز بیشتر نسبت به قبل، در جایگاه پنجم جدول رده بندی باقی ماند.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز در ورزشگاه هفت تیر شهر بابل مقابل خونه به خونه این شهر قرار گرفت و با نتیجه باور نکردنی پنج به یک مغلوب این تیم شد تا جایگاه نخست خود را واگذار کند و در جایگاه دومی قرار گیرد.
ابتدا گل گهر سیرجان با تک گل دقیقه 13 شاهین مجیدی از حریف شمالی خود پیش افتاد اما در نهایت خونه به خونه بابل توانست با گل های میلاد نوری (دقیقه 24)، مهران فرضیات (دقیقه 23)، حمید کاظمی (دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی و دقیقه 62) و روح الله باقری (دقیقه 80) پیروز میدان شد.
همچنین مس رفسنجان در یک بازی خانگی با نتیجه سه به 2 نتیجه را به فجر سپاسی شیراز واگذار کرد تا مثلث ناکامی کرمانی ها را در این هفته از رقابت های لیگ دسته یک (جام آزادگان) کامل شود.
گل های مس رفسنجان را سجاد عسگری (دقیقه 35) و میرزاحسینی (دقیقه 46) وارد دروازه حریف کرد و برای تیم شیرازی نیز سعید زارع، علی غلامرضاپور و میلاد صفایی گلزنی کردند.
هم اکنون و پس از پایان هفته سی ام لیگ دسته یک، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با 14 برد، 11 تساوی و 53 امتیاز در مقام دوم، مس کرمان با 11 برد، 15 تساوی، چهار باخت و 48 امتیاز در جایگاه پنجم و مس رفسنجان نیز با 10 برد، 9 تساوی، 11 باخت و 39 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.