میشو کرستیچوویچ پنجشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجودی که در این دیدار چند بازیکن خوب خود را در اختیار نداشتیم تیم ایرانجوان نیز نشاط و شادابی همیشگی خود را نداشت.
وی بیان کرد: ایرانجوان بوشهر در سال گذشته با بهره گیری از امین مشایخ و امسال با در اختیار داشتن مهدی قائدی تیم خوبی روانه مسابقات کرده است.
کرستیچوویچ ادامه داد: استان بوشهر همواره مهد فوتبال است و سال گذشته نیز با در اختیار گرفتن 2 بازیکن ایرانجوان به نام های حسین موجی و حسین پور امینی از ظرفیت های آنها استفاده کردیم.
وی در ارتباط با تیم مس رفسنجان گفت: زمانی که سرمربیگری این تیم را عهده دار شدم تیم مس امتیازهای زیادی را از دست داده بود و همین باعث شد تنها به فکر بقا در لیگ باشیم.
کرستیچوویچ ادامه داد: با این وجود چنانچه در چند دیدار خود با اشتباهات داوری مواجه نمی شدیم هم اکنون از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر بودیم.
وی یادآور شد: داوری ها در لیگ دسته یک نقاط ضعف و قوت هایی دارد که با تدابیر لازم باید زمینه برطرف کردن نقاط ضعف آن فراهم شود.
ایرانجوان بوشهر با این تساوی 31 امتیازی شد و در رده سیزدهم باقی ماند و تیم مس نیز با 39 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.
ایرانجوان بوشهر در هفته سی ام بازی ها به مصاف آلومینیوم اراک و تیم مس رفسنجان نیز در خانه به مصاف فجر سپاسی شیراز می رود.
7212/ 6043 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.