محمدرضا مهاجری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سوم فروردین ماه تمرینات منسجم و منظمی را آغاز کرده ایم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در سال جدید عملکرد بهتری ارائه دهیم.
وی با اشاره به سه برد متوالی این تیم در بازی های اخیر لیگ برتر اظهار کرد: تیم پدیده به نقطه آمادگی خود رسیده و سعی می کند در چند بازی انتهایی لیگ، روند موفقیت های خود را ادامه دهد.
وی گفت: در بازی های داخل خانه خود بدشانسی های بسیار آوردیم اما تمرکز مطلوب بازیکنان در بازی های خارج از خانه موجب کسب نتایج بهتر برای تیم پدیده شد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه این تیم فردا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم سیاه جامگان خواهد رفت افزود: سعی می کنیم در این دیدار بازیکنان را به شرایط مسابقه برگردانیم و با یک رقابت خوب با تیم همشهری به نفع فوتبال استان گام برداریم.
وی اظهار کرد: دیدار هفته بیست و پنجم این تیم با صبای قم بسیار حائز اهمیت است لذا تمام تلاش خود را برای برد در دیدار انجام خواهیم داد تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم و گام مثبت نیز برای دیگر نماینده فوتبال استان که نتیجه این دیدار برایش مهم است برداریم.
تیم فوتبال پدیده تا پایان هفته بیست و چهارم با 28 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.